in

Yerleşme Kanaması Yaşayanların Tecrübeleri

Gönderi paylaş:

Yerleşme kanaması yaşayanlar bu konuda yaşadıklarını bizlere iletiyorlar. Bizlerde bu konuda merak içinde olanları bilgilendirme amaçlı bunları sizlerle paylaşacağız.

Yerleşme kanaması yaşayanların tecrübeleri hamilelik şüphesi içinde olanlara da yol göstereceğine inanıyoruz. Yerleşme kanamasıyla ilgili bizlere gerçekten çok fazla soru gelmektedir.

Bu konuyla ilgili gerek yerleşme kanaması hesaplayıcımızı kullananlar yine de tam olarak akıllarındaki sorulara cevap bulamayabiliyorlar.

Aslında bunun nedeni yerleşme kanamasının tam olarak anlaşılamamış olmasından kaynaklı. Sizlere bu yazımızda kısa ve öz şekilde yerleşme kanaması hakkında bilgi vereceğiz sonrasında ise yerleşme kanaması yaşayanların tecrübelerini sizlere aktaracağız.

Yerleşme kanaması tam olarak nedir?

 

Yerleşme kanaması yaşayanların tecrübelerine geçmeden önce yerleşme kanamasının tam olarak ne olduğunu sizlere aktaralım. Yerleşme kanaması; erkek spermi ve kadın yumurtası birleştikten sonra bildiğiniz gibi embiryo oluşmaktadır. Embiyo oluştuktan sonra anne rahmine tutunması gerekir ki yaşamını devam ettirebilsin.

Ebriyo anne rahminin duvarına tutunurken duvara yerleşme esnasında bir miktar kanama oluşur yerleşme nedeniyle. İşte bu kan rahimden geçerek dışarı atılır.

Rahinden geçen bu kan rahimde kahverengi ve pembemsi bir renge dönüşür. Bu nedenle yerleşme kanaması pembemsi ve kahverengi renktedir ve asla kırmızı kan renginde olmaz.

Eğer kahverengi lekelenmelerle birlikte kırmızı kanda varsa bu yerleşme kanaması anlattığımız nedenlerden ötürü olamaz. Ayrıca adette görülen burkulmalar ve adet belirtileri görülmez.

Peki yerleşme kanaması tam olarak ne zaman görülür?

Yukarıda anlattığımız yerleşme kanaması adet olacağınız tarihten 5-10 gün öncesinde görülür ve kahverengi lekelenmeler şeklinde kendini gösterir. Yani adet gününüzden hemen sonra görülen kanamalar yerleşme kanaması değildir. Bununla birlikte adet tarihinizde görülen kahverengi lekelenmelerde yerleşme kanaması değildir.

Evet yerleşme kanamasının ne olduğunu, ne zaman ve nasıl oluştuğunu sizlere aktardık. Şimdi gelin yerleşme kanaması yaşayanların tecrübelerini sizlere aktaralım.

Yerleşme Kanaması Yaşayanlar ve Tecrübeleri

ilk önce kahverengi leke geldi ardından 2 gün pembe lekelenmem oldu ama devamlı değildi ve azdı. Bugünkü biraz daha fazlaydı ve pembeydi.

Kuzum benimde yerleşme kanamam valla azdı yani 1 çay kaşığı kadar gelmişti sonra damla damla geldi.

Bende de yerleşme kanaması olmuştu adetim bittikten bir hafta sonra tekrar bi kaç damla gelmişti bende adetim bitmedi sanmıştım devamı gelmedi hamile olabileceğimi düşünmemiştim o ayın sonunda adetim geçtikten üç gün sonra test yaptım hamileydim.

Bende de yerleşme kanaması  oldu epey araştırdım da koyu Kahverengi geldiğinde yerleşme kanaması deniliyor.

Canım benimde öyle olmuştu pembemsi bir akıntı olmuştu daha da gelmemişti illa kahverengi olmasına gerek yok ve ben ondan sonra test yapmıştım çift çizgi çıkmıştı.

Genelde yerleşme kanaması adet gününüz e 1 -2 gün kala yada 1-2 gün gecikince böyle sürüntü şeklinde iç çamaşırınıza gelir.

Ben iç çamaşırımın rengi siyah anlamadım ama peçeteyle dediğiniz gibi oldu ve artık gelmiyor leke sadece peçeteye geldi daha da gelmedi.

Adetiniz gecikiyorsa yerleşme kanamasıdır ben test yaptım çift çizgi çıktı sonra iki gün geçti aynı o şekil çok az pembemsi geldi korktum acile gittim iğne vurdular yerleşme kanaması dediler şu an iki aylık hamileyim.

İki gün geldi bende ama çok az damla damla bitti sonra zaten iki günü toplasan yine 10 damla bile değildi.

Yerleşme kanaması bende de iki kere geldi bi pembe akıntıydı yumurta akı gibi bi kıvamla ikincisi de akşam geldi koyu kahverengi ve içinde çok az bi kırmızılık vardı küçük nokta kadardı

Bende birebir aynı şeyi yaşadım da hamile olmaktan korkuyorum çünkü oğlum daha 3.5 aylık.

Canım yerleşme kanamasını ben yaşadım koyu kahverengi oluyor.

Bende aynısını yaşadım benim de kanamam oldu ama şiddetli bir kanama değildi damla damla gelen bir kanama 1 gün sürdü.

Benimde kahverengi lekelenmeler şeklinde oldu bir gün surdu adet olucam sandım olmadım sonrasında test alıp evde test yapmıştım sonrasında sonucum pozitifdi 🙂

Benim adete 1 hafta kala kahverengi lekem geldi ondan sonra akıntı şeklinde 2 gün sürdü. Hamile olduğumu o şekilde anladım.

Çünkü hayatımda ilk kez yaşıyordum. Hatta doktora gittim muayene bile oldum sıkıntı yok demişti. Ama ben biliyordum neredeyse emindim. Ertesi gün test yaptım pozitif:)

Benim adetime 3 gün kala pembe kan geldi ardından 2gün boyunca kahverengi akıntım oldu günüm geçtiği gibi test yaptım pozitif çıktı canım.

Adet günümü bekliyordum yani adetim yakındı belim ağrımaya başlayınca aha dedim adet olucam ama bir gün süren ağrı bir gün süren kanama 3 gün sonra kan testi yaptırdım direk çıktı.

Adet olmam gereken günde lekelenme oldu.. ve hafta sonuydu ama ben telaşlandım çünkü sabah lekelenme oldu aksama kadar azar azar oldu ama kanlı kanamam olmadığı için esimin ısrarıyla nöbetçi eczane bulup test almıştım 🙂

Yerleşme kanaması yaşayanların tecrübelerini sizlere aktarmaya çalıştık. Sağlıcakla Kalın.

Yerleşme Kanaması Nedir? Nasıl Hesaplanır?

 

#Beğendiyseniz Yıldız Vermeyi Unutmayın!

Yazar: Annemce

Annemce, kadın ve çocuk sağlığı, hamilelik, bebek sağlığı, tüp bebek konularında bilgili uzman kişilerden oluşmaktadır. Sorularınızı Lütfen Yorum Bölümü veya Soru Cevap Forumundan Bizlere İletebilirsiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.